A.s. zaterdag 12 mei staan er voor DSO een aantal belangrijke wedstrijden op het programma. Niet alleen ons vlaggenschip DSO 1 kan het kampioenschap binnen slepen maar ook een drietal jeugdteams kunnen zaterdag al kampioen worden!
Dus een oproep aan iedereen: KOM KIJKEN! Help DSO aan 4 kampioenschappen op 1 dag!

DSO F1 speelt 'in eigen huis' een kampioenswedstrijd tegen ELKV F1. Winst of gelijkspel betekend kampioen! Gezien de vorm van afgelopen weken moet dit lukken!

DSO E1 speelt uit tegen Good Luck E1. Winst = kampioen! Als het E1 kampioen wordt, zullen zij bij terugkomst bij DSO uiteraard gehuldigd worden.

Ook DSO B1 heeft zelf alles in de hand als het gaat om het kampioenschap. Als zaterdag de thuiswedstrijd tegen Keep Fit B1 gewonnen wordt, betekent dit voor DSO B1 dat zij hun kampioenschap prolongeren. (in de zaal werd het B1 namelijk ook al kampioen!)

Wij willen IEDEREEN oproepen om deze jeugdteams aan te moedigen en naar het kampioenschap te 'supporteren'. Uiteraard gekleed in geel/zwart en met zoveel mogelijk attributen gaan we met elkaar voor de broodnodige support zorgen!

za 12-05-2012  10:30u  DSO F1 - ELKV F1
za 12-05-2012  10:00u  Good Luck E1 - DSO E1
za 12-05-2012  13.45u  DSO B1 - Keep Fit B1

Natuurlijk bent u ook van harte welkom om alle andere jeugdteams hartstochtelijk aan te komen moedigen. Want ook een aantal andere jeugdteams maken nog kans op het kampioenschap! Voor deze overige jeugdwedstrijden verwijs ik u graag naar het programma in De Flits.

's middags staat DE wedstrijd van het seizoen voor DSO 1 op het programma: de kampioenswedstrijd, thuis, tegen VIOS.
Ook hiervoor geldt natuurlijk dat iedereen van harte uitgenodigd is om te komen kijken en DSO 1 te ondersteunen! Er wordt veel voor, rondom en na deze kampioenswedstrijd georganiseerd dus komt allen!

Namens de JTC,

Anton van Dam